Terbukti Meningkatkan Ketinggian dan Berkembang Lebih Tinggi Kaedah Untuk Gaya Hidup Sibuk

Terbukti Meningkatkan Ketinggian dan Berkembang Lebih Tinggi Kaedah Untuk Gaya Hidup Sibuk

Adakah anda ingin anda boleh menambah sekurang-kurangnya beberapa inci tinggi, tetapi hanya tidak mempunyai masa untuk program latihan, seminar dan mesyuarat kumpulan anda telah membaca kira-kira untuk meningkatkan ketinggian? Jika ini adalah kes itu, selamat datang ke kelab itu kerana kebanyakan dari kita sibuk dengan kerja, sekolah, keluarga dan pelbagai acara sosial yang menjaga kita akan dan tidak boleh seolah-olah untuk menjadikan hari lagi. Berita baik adalah bahawa terdapat banyak senaman mudah yang boleh anda lakukan dalam keselesaan -exercises rumah anda yang telah berjaya bagi banyak cuba untuk mencapai peningkatan ketinggian.

Selama anda akan dapat menonton episod kegemaran anda "Law & Order" atau "American Idol", mengapa tidak menggunakan masa ini untuk memulakan program senaman anda. Bayangkan sebenarnya membesar semasa menonton rancangan kegemaran anda. Anda akan menjadi begitu kagum dengan keputusan serta bagaimana baik anda akan merasa kerana teknik-teknik ini juga akan membantu anda berehat, meningkatkan peredaran anda, dan juga membantu melegakan sakit belakang kronik anda mungkin mengalami. Dan jangan bimbang, anda akan tidak mempunyai masalah melakukan ini dengan kerap kerana mereka begitu mudah dan boleh melakukannya dalam keselesaan rumah anda sendiri, yang merupakan satu keperluan bagi kejayaan terbaik.

Jika anda tidak mempunyai banyak masa, di sini adalah salah satu senaman yang benar-benar akan membuat perbezaan:

Dengan tangan anda yang dipegang pada sudut tepat kepada badan anda, berdiri lurus yang mungkin. Angkat tangan anda sehingga ketinggian bahu, menjaga mereka dalam kedudukan menegak. Sekarang, anda berdiri di atas hujung jari kaki, mengangkat tumit anda setinggi yang anda boleh. Cuba untuk tidak menghembus nafas semasa anda melakukan ini. Tinggal dalam kedudukan ini untuk beberapa minit atau selama yang anda boleh, masih tanpa bernafas keluar. Apabila anda tidak boleh memegang apa-apa lagi, resume kedudukan asal anda dan menghembus nafas. Cuba melakukan ini beberapa kali dalam rancangan anda dan anda pasti akan melihat perbezaan.

Jika anda masih mempunyai sedikit masa dan tenaga kiri, cuba latihan ini juga. Berdiri di perhatian di tengah-tengah bilik dan perlahan-lahan memanjangkan senjata anda sehingga ketinggian bahu. Tarik nafas melalui hidung anda semasa anda melakukan ini. Pastikan anda tidak bengkok lengan anda seperti yang anda sedang mengangkat mereka untuk bahu anda. Memegang mereka dalam kedudukan itu selama beberapa minit kemudian memindahkan mereka ke belakang sejauh yang anda selesa boleh melanjutkan mereka. Apabila anda merasa anda tidak boleh menahan mereka lebih lama, menyedut mendalam dan perlahan-lahan melepaskan mereka. Mula semula dan melakukan latihan ini beberapa kali.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai kaedah semula jadi untuk menjadi lebih tinggi, sila layari http://www.super-pill.com untuk maklumat lebih bebas dan berwawasan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar