Bagaimana untuk Penyembuhan Jangkitan Yis faraj Dengan 3 Tips Pasti Itu Kerja Suka azimat

Bagaimana untuk Penyembuhan Jangkitan Yis faraj Dengan 3 Tips Pasti Itu Kerja Suka azimat

Adakah anda salah seorang dari orang-orang yang masih mencari-cari faraj yis jangkitan menyembuhkan? Jika itu berlaku, membolehkan saya untuk menunjukkan kepada anda tiga strategi mudah yang boleh digunakan untuk menghilangkan pantas. Anda mempunyai dua pilihan tentang bagaimana untuk pergi tentang mengubati jangkitan, sama ada anda pergi untuk kedai produk atau ubat semula jadi. Sesiapa sahaja yang anda pilih harus memberikan anda menyebabkan secepat mungkin.

Asid borik suppositories

Ia tidak dapat dinafikan bahawa ini adalah salah satu penawar yang berkesan untuk jangkitan yis. Fakta ini telah disahkan oleh kajian yang dijalankan ke atas 30 pesakit yang berpuas hati dengan kaedah ini. Hasilnya adalah bahawa 75% daripada pesakit sama ada peningkatan berpengalaman atau betul-betul lega daripada gejala-gejala jangkitan yis mereka. Titik amaran di laluan ini. Ia boleh membahayakan menggunakan ini kerana asid yg berkenaan dgn boraks telah terbukti menjadi toksik.

Cuka putih

Satu lagi ciri-ciri anti kulat berkesan dalam memerangi masalah yis adalah cuka putih. Untuk mendapatkan hasil yang baik daripada pendekatan ini, apa yang perlu anda lakukan pertama sekali adalah untuk mencairkan air dengan cuka putih. Memasukkannya ke dalam douche dan mudah memasukkan ke dalam faraj anda untuk beberapa lama untuk membersihkannya. Walaupun, sesetengah orang berkata ia tidak nasihat yang baik untuk menggunakan douche semasa masalah jangkitan yis, tetapi ini dapat disimpulkan sebagai pengecualian.

Diflucan

Dari penyelidikan, Diflucan telah dibuktikan untuk mencapai 51% kadar kejayaan sekitar tempat itu. Ia adalah salah satu preskripsi yang terkenal biasanya mendapat dari berjumpa doktor. Anda boleh memulakan dengan mengambil dua kali ganda dan kemudian mengurangkannya kepada 100 hingga 150mg selepas beberapa hari. Cubalah sebanyak mungkin untuk mengikuti arahan yang diberikan oleh doktor anda.

Ia akan menjadi lebih baik untuk memberitahu anda bahawa kaedah yang dibincangkan di atas adalah sedikit baik untuk jangkitan yis faraj penawar tetapi mereka tidak akan dapat menangani punca kepada masalah ini, iaitu, ketidakupayaan untuk membunuh spora yis dalam badan . Ia hanya sangat sedikit kaedah yang boleh menghilangkan punca-lamanya.

Kini memberikan tumpuan di sini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar