Hangover Cure Tips

Hangover Cure Tips

Keletihan adalah satu masalah yang menjengkelkan yang tidak ada orang yang minum minuman beralkohol adalah selamat. Tidak kira berapa besar, bagaimana kecil, berapa lama, atau muda, sesiapa sahaja boleh menjadi mangsa kepada selepas malam di luar kota. Sepanjang sejarah, ubat anti mabuk telah wujud dalam pelbagai bentuk. Ada yang berjaya manakala yang lain hanya tidak membuat gred.

Dari remedi rumah untuk di kaunter ubat mabuk homeopati, artikel ini akan melihat bagaimana untuk mengubati mabuk menggunakan beberapa kaedah yang boleh mengurangkan waktu pagi selepas sakit Keletihan, dan beberapa cara yang hanya rata tidak berfungsi. Cuba untuk tidak terlalu aktif, dan memberi diri anda masa untuk berehat. Ia mungkin masa yang baik untuk mengejar semua orang-orang filem Kung Fu yang telah meletakkan sekitar. Cuba untuk berehat dan ingat bantuan yang dalam perjalanan, dan jika segala-galanya adalah kabur dan masih bergerak dalam gerak perlahan, jangan dalam sebuah kereta dan memandu. Tanya rakan untuk membantu mendapatkan bekalan anda. Jadi "hang" di sana dan langsir ditutup sehingga mata anda perlahan-lahan menyesuaikan diri dengan siang.

Hangover Pencegahan - pemburu dan Mate Drinkin '

Sebelum saya masuk ke dalam kaedah mengubati mabuk sebenar, terdapat beberapa produk di pasaran yang mengandungi keupayaan untuk mencegah mabuk semua bersama-sama.

Pemburu - Produk ini adalah satu penyelesaian pil yang diambil sebelum keluar untuk malam minum. Terdapat dos yang disyorkan pada botol demikian, jika anda minum lebih had anda, anda boleh mengambil lebih pil. Menurut kajian mereka, pemburu mengurangkan 17 gejala mabuk berbeza seperti sakit kepala dan sakit badan.

Drinkin 'Mate- Ini adalah satu tablet riang gembira yang boleh diambil sebelum, semasa, dan selepas minum untuk mengurangkan sakit-sakit badan dari mabuk akibat minum arak. Hanya meletakkan kedua loh ke dalam air dan biarkan mereka larut.

PreToxx - Satu lagi berasaskan tablet pencegahan mabuk tambahan. Hanya mengambil ini sebelum minum dan bangun keesokan harinya perasaan seperti anda tidak pernah mempunyai apa-apa untuk minum.

* Tiada produk-produk ini memberikan seseorang yang "toleransi" lebih kuat untuk meminum arak, badan anda tetap akan berunding jumlah yang sama alkohol kerana ia sentiasa tidak. Produk-produk ini hanya mengurangkan sakit-sakit yang berkaitan dengan mabuk.

Menyembuhkan Hangover terbaik

Dua perkara berlaku kepada badan anda apabila anda berada di luar pada lewat malam bender, dehidrasi dan hipoglisemia. Jelas sekali, mengubati mabuk terbaik adalah untuk tidak keluar minum sepanjang malam. Siapa yang mahu malam yang membosankan di rumah juga. Selepas jam penyelidikan, saya telah kumpulkan kaedah cuba dan benar tentang bagaimana untuk mengubati mabuk.

1. Menambah Apa yang Telah Hilang - Badan anda kehilangan elektrolit apabila anda minum alkohol, dan badan anda memerlukan elektrolit dan vitamin dan mineral untuk berfungsi dengan betul. Jadi cara yang benar-benar murah untuk memukul mabuk jahat anda adalah untuk mula minum jus serta-merta. Jus oren untuk Vitamin C dan fruktosa. Gatorade juga baik untuk menggantikan elektrolit yang hilang. Sesetengah negara mempunyai ubat mabuk sesuatu yang luar biasa seperti minum jus jeruk. Dengan segala cara, jangan lupa tentang air minuman.

2. Tidur Adakah Kawan Best - Badan anda akan memerlukan rehat untuk pulih daripada atas penggunaan semasa anda berada di luar sepanjang malam dengan rakan anda. Biasanya tidur anda akan berkurangan kerana bermimpi atau bangun kerap pada waktu malam untuk menggunakan bilik mandi. Jadi mengambil mudah pada hari berikutnya. Pastikan langsir ditarik, untuk memastikan ia baik dan gelap, dan tidur. Cuba untuk menjauhkan diri dari kafein kerana ia adalah perangsang dan akan membuat anda sedar dan tidak dapat tidur. Juga, kopi hanya akan menyumbang kepada negeri sudah kering anda.

3. rambut Of The Dog Itu Bit Anda - Jika kamu sakit, salah satu cara yang paling cepat untuk mendapatkan bantuan adalah untuk mempunyai pagi selepas minuman seperti minuman yang dipanggil Rambut Anjing Yang Bit Anda (Mix Gin dan Tabasco seperti sos adalah campuran). Pagi yang sangat popular selepas minuman ialah Bloody Mary. Jus tomato dan saderi yang penuh dengan vitamin dan boleh membantu anda keluar dari belenggu itu mabuk dengan lebih cepat.

4. Berhati-hati ini perubatan Kabinet - Saya tahu sakit kepala adalah pembunuh, tetapi cuba untuk mengambil mudah kepada aspirin dan ibuprofen. Aspirin adalah pencair darah, seperti alkohol, dan boleh menghapuskan sakit kepala anda, tetapi memanjangkan pengalaman keseluruhan. Tylenol, dan ibuprofen serius boleh merosakkan hati anda. Jika anda sedang mencari sesuatu untuk mengambil, dan ini mungkin nasihat yang terbaik di luar sana, cuba Alka Seltzer Relief Pagi. Saya telah mendengar dari beberapa orang yang telah mengambil produk ini bahawa mereka menjadi baik kira-kira 30 minit selepas mengambil Relief Pagi.

5. Anda berbau busuk - Adakah saya terlupa untuk menyebut bahawa anda tidak berbau sama seperti mawar selepas keluar malam? Satu cara terbaik untuk menafikan sakit-sakit badan adalah untuk melompat di bilik mandi. Jadi pancuran dan cucilah sebahagian daripada tambak yang luar badan anda. Air sejuk atau panas adalah kehendak peribadi anda.

Rehidrasi adalah kunci

Penipuan benar-benar bernilai mabuk. Hanya bertahan di sana dan ingat bahawa rehidrasi adalah kunci. Beberapa ubat-ubatan anti mabuk semula jadi yang lain termasuk mengambil beberapa sudu besar madu setiap setengah jam atau lebih. Tambah madu kepada beberapa teh panas dan mempunyai beberapa keropok atau mungkin menggigit pada beberapa roti bakar kering.

Sebagai nota sampingan, salah satu remedi kegemaran saya, saya sama sekali tidak mempunyai penjelasan, tetapi ia bekerja untuk saya, adalah mempunyai $ 0,39 ais krim kon daripada McDonald. Itulah sebenarnya satu-satunya sebab saya juga pergi ke McDonald lagi. Ia bekerja untuk saya walaupun. Mengenai separuh jalan, saya tidak merasa seolah-buruk dan kepala saya adalah jelas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar