Berpeluh Pemulihan berlebihan - Beberapa Alternatif Anda Perlu Pertimbangkan untuk Berhenti peluh berlebihan

Berpeluh Pemulihan berlebihan - Beberapa Alternatif Anda Perlu Pertimbangkan untuk Berhenti peluh berlebihan

Ramai orang mempunyai masalah dengan berpeluh terlalu banyak. Jadi mari kita melihat ke dalam beberapa remedi peluh berlebihan yang boleh anda cuba. Ada yang tidak akan menjadi mahal, manakala yang lain akan menjadi sedikit lebih mahal. Walau bagaimanapun, anda mungkin perlu mencuba beberapa cara yang berbeza untuk melihat hasilnya.

Satu perkara yang anda perlu ingat walaupun adalah jika anda pergi dengan ubat oral daripada doktor anda. Kesan-kesan sampingan yang boleh menjadi masalah, sesuatu yang anda mendapati bahawa anda tidak akan dapat untuk membuat melalui. Jadi bagi orang-orang di luar sana, yang tidak mahu mereka, mari kita lihat beberapa lain remedi peluh berlebihan sebaliknya.

Walaupun ia masih pilihan untuk mencuba, mereka ubat-ubatan, mencuba beberapa lebih produk kaunter pertama. Produk yang mempunyai aluminium klorida di dalamnya dikatakan membantu mengawal jumlah berpeluh. Mereka juga mempunyai produk kekuatan preskripsi yang boleh didapati di kaunter sekarang. Jika anda tidak mencuba mereka lagi anda harus.

Botox telah menunjukkan banyak janji dalam rawatan peluh berlebihan. Sudah tentu ia akan menjadi sesuatu yang akan menjadi sedikit lebih mahal. Walau bagaimanapun, ia telah menunjukkan tentang kadar kejayaan sembilan puluh peratus hanya dalam masa yang singkat. Kira-kira enam atau lapan bulan selepas anda memulakan rawatan ini anda mungkin tidak mempunyai masalah lagi!

Satu lagi pilihan yang anda ada akan pergi di bawah pisau dan mempunyai ETS yang dilakukan. Yang bermaksud Endoskopi Thoracic Surgery. Sebahagian daripada kelenjar peluh lebih kritikal akan didedahkan kepada arus elektrik, jangan bimbang ia dikawal. Oleh itu ia akan menyekat off mereka liang dan menghalang mereka daripada menghasilkan peluh.

Anda mempunyai semua pilihan ini dan banyak telah melihat kejayaan dengan remedi peluh berlebihan yang berbeza. Walau bagaimanapun, anda akan perlu untuk mengetahui yang akan bekerja terbaik untuk anda dalam keadaan anda. Selalu ada kaedah untuk mengurangkan berat badan jika masalah anda mungkin disebabkan oleh masalah berat badan yang melampau!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar