Hentikan ketiak Peluh - Dapatkan Kehidupan Anda Kembali ke Normal Tanpa ketiak Berpeluh berlebihan

Hentikan ketiak Peluh - Dapatkan Kehidupan Anda Kembali ke Normal Tanpa ketiak Berpeluh berlebihan

Jadi, anda mahu untuk menghentikan peluh ketiak dan anda berada di kecerdasan akhir. Jangan bimbang anda tidak satu-satunya orang yang mengalami masalah ini. Bosan dengan membawa sekitar deodoran untuk terus memohon sepanjang hari dan banyak lagi. Berikut adalah beberapa petua berguna, ada yang mungkin telah anda cuba sebelum ini.

Perlu diingat bahawa anda mungkin telah mencuba banyak daripada antiperspirants berbeza yang ditawarkan di kaunter. Tetapi mereka mempunyai produk yang lebih kukuh yang telah keluar sekarang. Ini adalah kekuatan preskripsi, dan mungkin mempunyai sepakan cukup bagi anda untuk melihat perbezaan dalam jumlah peluh anda mengalami.

Sesuatu yang telah menunjukkan janji yang baik untuk menghentikan masalah peluh ketiak adalah Botox. Betul, walaupun ia akan menjadi agak mahal, ia mungkin berbaloi peluang. Jimat sehingga wang itu dan mencubanya. Melihat orang yang telah mencuba ini selepas program enam atau lapan minggu pendek. Nah mari kita hanya mengatakan bahawa sembilan puluh peratus daripada mereka telah melihat pengurangan dalam peluh!

Sudah tentu anda mempunyai orang-orang ubat-ubatan oral yang anda boleh mendapatkan daripada doktor anda untuk mencuba juga. Hanya perlu diingat bahawa mereka akan mempunyai kesan sampingan yang anda perlu berurusan dengan. Tetapi selepas semua jika mereka berhenti masalah itu, kesan sampingan yang mungkin kelihatan agak kecil dalam jangka masa panjang.

Anda boleh mencuba cara ETS untuk menghilangkan masalah itu juga. Dalam prosedur ini kelenjar peluh anda akan mempunyai arus elektrik yang akan digunakan kepada mereka. Hanya orang-orang tertentu yang seolah-olah menyebabkan kebanyakan masalah itu. Arus ini akan menghalang mereka daripada dapat menghasilkan peluh lagi.

Lihatlah ke dalam semua pilihan ini sebelum anda berputus asa. Sesuatu yang pasti akan bekerja untuk anda, dan anda akan dapat untuk menghentikan peluh ketiak sebanyak. Jangan lupa bahawa kadang-kadang pakaian longgar yang lebih ringan berwarna boleh membantu keluar sedikit juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar