Rawatan Kayap - Terapi Oksigen

Rawatan Kayap - Terapi Oksigen

Kayap adalah jangkitan yang disebabkan oleh virus varicella zoster, ahli keluarga herpes dan virus yang sama yang menyebabkan cacar air. Gejala ciri adalah ruam lepuh menyakitkan. Kayap boleh muncul di mana-mana badan. Jika ia berlaku di dahi berhampiran mata atau pada hujung hidung, mata mungkin untuk melibatkan diri, dan kerosakan kepada kornea boleh berlaku. Mengambil makanan tambahan yang betul apabila lepuh pertama muncul boleh membuat lepuh kering dengan cepat, dan rasa tidak selesa itu boleh dikurangkan.

Satu lagi rawatan kayap penting dan berkuasa yang telah dilupakan adalah pentadbiran diri terapi oksigen seperti yang ditawarkan oleh "The Cure Dalam masa satu minit". Penawar dalam masa satu minit adalah penyelidikan oleh seseorang yang dinamakan Madison Cavanaugh. Beliau mendapati bahawa terapi oksigen adalah salah satu terapi yang terbaik alternatif yang boleh merawat dan menyembuhkan kayap sejuk termasuk semua bentuk kanser, STD dan akhirnya semua penyakit. Madison menemui potensi terapi ini.

Orang sekarang tahu mengenai mereka tentang kesan-kesan dinamik terapi oksigen, terutamanya terapi oksigen hiperbarik secara meluas diketahui. Mereka diberitahu bahawa dan badan yang kaya dengan oksigen tidak boleh didiami oleh penyakit, maka mereka percaya bahawa penyelesaian untuk memusnahkan penyakit ini seolah-olah cukup mudah. Hanya memberikan badan dan banyak bekalan oksigen, bukan? Jawapannya adalah, jelas salah! Ia bukan semudah itu. Berikut adalah sebab di sebalik ia: "Oksigen Tidak dapat Merawat dan Penyembuhan Kayap Melainkan Ia Dihantar ke Sel dan Tisu Badan". Ramai orang tidak mampu untuk mendapatkan jumlah yang cukup oksigen dalam sel-sel dan tisu tubuh mereka disebabkan terutamanya kepada kualiti udara yang teruk, tabiat pernafasan yang lemah dan aktiviti oksigen menafikan. Satu perkara penting yang perlu diingat adalah bahawa badan itu tidak selalu dapat menyampaikan oksigen ke sel-sel dan tisu.

Oksigen untuk memusnahkan penyakit ini, ia mesti dihantar bukan sahaja kepada paru-paru - dan bukan hanya untuk aliran darah - yang paling penting, ia mesti dibekalkan kepada sel-sel dan tisu. Itulah sebab mengapa terapi oksigen yang lain, seperti air oksigen, makanan yang kaya dengan oksigen atau makanan tambahan dan rawatan yang melepaskan oksigen ke dalam aliran darah - tidak sentiasa kuat dan berkesan dalam merawat segala penyakit. Walaupun mereka mungkin membekalkan kepada tubuh dengan oksigen, mereka tidak selalu mempunyai satu mekanisme yang berkesan untuk memecahkan oksigen bebas daripada molekul hemoglobin, yang bermaksud oksigen tidak dibekalkan kepada sel-sel dan tisu badan kita. Terapi berasaskan oksigen itu, oleh itu, tidak selalunya berkesan dalam rawatan kayap.

Kayap rawatan - terapi oksigen anda kira-kira untuk mengetahui, yang boleh menyembuhkan bukan sahaja kayap tetapi akhirnya semua penyakit, yang ratusan bahkan oleh beribu-ribu orang di seluruh dunia sedang memanggil "keajaiban penyembuhan yang terbesar di dunia sepanjang zaman," adalah SATU SAHAJA yang menggunakan bahan oxygenating semulajadi yang mengaktifkan dan merangsang pergerakan atom oksigen dari aliran darah ke sel-sel pada tahap radikal daripada biasanya dicapai dengan cara-cara lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar